Bubblor & kalas

Gav mig på ett skolprojekt på förmiddagen idag. Blåsa såpbubblor i minusgrader, inte helt enkelt.



Christian och jag har varit på kalas idag, hos en god vän till Christian från dagis. Barnen fick åka på släp efter en traktor och så var det avlutning på kalaset i form utav skattjakt. Otroligt roligt och fartfyllt kalas. Härligt att kunna varva inomhus smaskande på tårta med utomhus lek. Riktigt mysigt! Skatten var en godispåse. När vi kom hem så berättade Christian så fint om kalaset för Angelica, han avslutade med frasen "det var roligt". Gullunge!

Christian med godisklockan och godispåsen i högsta hugg, smaskens!


Kommentarer
Postat av: cilla

vilken härlig dag du haft med lill killen, kul med kalas. plus att det är kul att umgås med barnen en och en, de uppskattar säkert också det. hoppas du har en härlig dag i morgon också. kramisar

2010-01-24 @ 19:37:14
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Tezz

Det lät som ett riktigt härligt kalas! Roligt med något som skiljer sig lite från det vanliga.

Hoppas att hela helgen varit toppen!

2010-01-25 @ 09:06:40
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Erica

hej hej, hoppas ni mår bättre, vailka fina bubblor bra gjort, föresten kolla in på min blogg sida du har fått något av mig där info finns=)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0