Det slutar inte...

Det bara snöar mer och mer, det verkar inte finnas någon ände. Riktigt så kul är det faktiskt inte att skotta varje dag. Tur jag har barnen som gillar att busa i snön i alla fall:-)

     

Så mycket pulka åkning blev det inte, Christian och Angelica gjorde sitt bästa för att gräva ned sig i den fjäderlätta nysnön. Rulla i snön var också roligt.

     

Krypa och promenera i den mjuka snön, härligt. Ett litet naturfoto, jag bara kan inte låta bli att tycka att vinterlandskap är vackert :-) Extra fint när solen lyser lite magiskt genom molnen.

     

Christian har ritat en buss! Christian och Angelica leker tillsammans med brandstationen och sedan gör dom pannkakor tillsammans. Smaskens.

Bortsett från all glädje och roliga händelser som barnen skänker så har denna dagen varit en usel dag. Vi skulle åka till Susilo Tyger och Ting för att jag behövde några småsaker, dock viktiga saker. Dit hann vi inte i tid eftersom bilens baklucka strulade. Vi skulle till Stadium och reklamera trasiga vintervantar och då dog bilen på motorvägen. Suck. Är så less på opålitliga gamla bilar, men vi har inget annat val just nu. Önskar mig en fungerande tillvaro utan en massa strul som förstör dagarna. Baaahhh.


Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Nä, snö finns det så det räcker och blir över. Och mer ska det komma i veckan. Men jag slipper skotta. Vi behöver ju bara skotta från dörren till grinden och sen är det vaktis som sköter resten. Men det är min gulliga Ludvig som skottar åt mig. Han vet att mina armar inte riktigt håller på mig. :)



Kram Kram vännen

2010-01-03 @ 11:16:38
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Theres

Gott nytt år och god fortsättning till er oxå! Shit med snö ni har där uppe. Här snöar det förvisso idag men det är knappt det ligger något på backen. Dom hotade med 1dm snö under dagen så vi får se hur det blir :)

Må så gott!

2010-01-05 @ 10:57:17
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0