Ett litet firande

Jo, jag fyllde visst år igår. Inget som jag tycker ska firas till överdrift, jag önskar mig allra helst lite omtanke från goda vänner och kära släktingar. Fick besök igår av Sandra och hennes barn i alla fall. Det tackar jag för, alltid trevligt med glädjande besök.

     

Enija lärde sig precis att gå förra helgen, hon gör sitt bästa för att pussla ihop tårtan. Léon, Angelica och Christian spelar Banka Mulle. Enija tycker om att rita så hon lånade Angelicas rittavla.

     

Trion kör med tåg medan Enija knatar iväg med Nalle Puh boken. Enija gillade verkligen Nalle Puh boken som pratar och sjunger.


Kommentarer
Postat av: Sandra (LéonEnija)

Åhh va fina bilder på dom underbara. jag kom på nu att jag glömde nog säga grattis till dig. så GRATTIS i efterskott. kram

2010-01-18 @ 01:30:25
URL: http://leonenija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0