Kalas Angelica 2 år

Panik, panik, kalasförberedelserna höll på att aldrig bli färdiga igår. Tårtorna var nog det största problemet, jag skande 2 citroner till marängsmörkrämen. Allt strul ledde till att jag stod som bäst och färgade sockerpastan när gästerna anlände klockan 14. Tack vare Erika och hennes skickliga kavlande så blev tårtorna till slut färdiga i alla fall, puh. Tusen tack för hjälpen Erika.

        

En pigg och glad 5-månaders Jonatan till vänster. På nästa foto ser vi Jonatans föräldrar Peder och Erika samt Novas föräldrar Jimmy och Jonna. På det suddiga foto ser vi Amanda (flätor) och Boel med dottern Irma. På sista bilden ser vi Rolle och Lova.

     

Jag och min mamma dukar fram fikat. Irma i högsta hugg med en ballong. På sista foto ser vi Peder med Jonatan, Erika samt Jimmy.

  

Tårtor, kakor och bullar.

     

Vi sjunger för Angelica som får blåsa ut ljusen i soffan. Hon lyckades blåsa ut bägge ljusen på en gång! Sedan ville de andra barnen också blåsa ut ljusen.  Amanda och Nova blåsa ut ljusen medan Angelica tittar på.

  

Kjelle, min mamma och Ronny sitter i soffan. Tack för alla fina presenterna och trevligt besök från er alla! Min pappa var inte här, han hade skickat de lila kläderna till Angleica med posten.
Tack för att ni gäster förgyllde våran dag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0