Katastrof

Jag har bara ett ord för denna dag än så länge: KATASTROF! Det var kaos hemma imorse, panik över att det var första dagis dagen på 3 veckor för barnen. Tidig morgon blev det ju också, en annan fick ju besked i fredags om att jobba fulla dagar mån & tis. Super kul med jobb, men oj vad det kan ställa till det för barnens rutiner.

Mina sötnosar som väntar på att vi skulle åka iväg. Tappra små hjältar, som fick en märklig morgon. Bilfärden till dagis gick åt pipsvängen pga att bilen krånglades och jävlades. Det hela slutade med barnen fick vara hemma hos underbart snälla Erika med sina barn Amanda och Jonatan. Vi missade ju frukosten på dagiset pga allt strul och det kändes så fel att lämna sötnosarna då. Jag vill att deras återkomst på dagis efter ledigheten ska bli bra och harmonisk :-)

Som tur är så har jag hittills haft det bra, roligt och inspirerande här på jobbet. Jag trivs verkligen med att vikariera som förskolefröken, idag är det på småbarns sidan. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Jag

Åhhh...vad skönt de är att mina barn är så stora!!! =)

Nu över till mitt tråkiga ärende... Jag har varit tvungen att låsa min blogg (ensam mamma söker sig...)



Men du får gärna följa med mig vidare på

http://magdafunderarnu.blogg.se

2010-01-14 @ 09:10:10
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:15:47
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Magda

Ja de är bra med mig... Så bra som de kan vara efter alla svängar...Men vet du...Jag har upptäckt att jag nu mer ofta skrattar åt eländet... Vad ska man annars göra...?? Visst gråter jag någon skvätt också i bland...men de viktiga... De är att jag sen skrattande kan konstatera... Att de är så typiskt mig...



kramis på dig...

2010-01-14 @ 13:55:05
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas ni får ordning på bilar och annat. Jaa, lilla Dunder är snabb... Han är ju uppvuxen med mina bordercolliegrabbar, så de är bara att lära sig om han ska ha en chans att springa o leka med dom...=) hihi

2010-01-14 @ 16:23:36
URL: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0