Nu ska den bort!

Jag ledsnade på vår julgran..... Den fick hamna i en soppåse och bli utkastad! Barnen hjälpte mig att städa bort granen igår, skönt och slippa den faktiskt.

     

Plocka av pyntet från granen gick alldeles ypperligt, sopningen av golvet var det lite sämre med. Christian och Angelica sprang mest omkring med sina sopkvastar och så blev det granbarr överallt. Jag ledsnade till slut.... Jag skickade upp Angelica och Christian till sin pappa på övervåningen. Ronny har ju en viss förmåga att spendera förmiddagarna i sängen. Lite surt egentligen eftersom barnen är som mest aktiva mellan klockan 7-12. Christian blev riktigt ledsen över att behöva vara på övervåningen, han ville så gärna hjälpa till och sopa. Nåja, med barnen ur vägen så lyckades jag sopa och dammsuga bort de flesta granbarren i alla fall.

  

På kvällen igår så åkte vi iväg en sväng. Vi skulle reklamera Christians overall på Stadium, som tur var så fick vi en ny. Det kallar jag service! Vi hade redan reklamerat Angelicas i söndags och fått en ny, så nu har busarna varsin ny overall igen. Härligt! På Coop bredvid Stadium Bromma så fanns det några karuseller, men dom var inte inkopplade. Christian blev sååå besviken och ville att vi skulle hitta en annan helikopter, det gjorde vi aldrig :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0