Sen kväll

Färden och besöket hos Thore och Birgitta tog förstås betydligt längre tid än väntat, vi kom hem sent med våra sötnosar ikväll.
Thore är min pappas äldre bror som är gift med Birgitta. Det var en trevlig fika hos dem, vi hade med oss lite tårta från igår så nu har vi lite mindre kalas rester här hos oss:-)

     

Hos Thore och Birgitta så hittade barnen en gungstol som dom tyckte var riktigt rolig. På vägen hem därifrån så somnade båda barnen i bilen och Christian ville knappt vakna när vi var hemma igen. Angelica däremot smaskade glupskt på clementiner. Angelica har på sig födelsedagskläderna som min pappa skickade till henne. Hon ser ut att klä bra i grönt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0