Julmarknad

Idag så har vi varit på Julmarknad i Norrtälje, dels i Pythagoras industrimuseum och längs med gatorna i Norrtälje.

    

På muséet fanns en jätte fin gammal barnvagn, supersöt ju! Tomten var där också, tomtens nissar delade ut godis. (Angelica sitter i sjalen på min rygg på tomte fotot.)
På stenen sitter Christian och Angelica, vi hade mellanmåls paus på Lilla Torget i Norrtälje. Kan ju avslöja att det inte var så mörkt i verkligheten som på bilden. Min usla kamera kan inte fota i skymningsljus eller mörker. Inomhus blir det också allt som oftast usla bilder. SÅ TRIST!

I helgen så har min mamma varit här tillsammans med Cornelia och Sofie. Kul med lite besök. Barnen blev glada över att träffa sin mormor igen. Barnen är ju alltid lite blyga till en början när det kommer besök från Gotland, fast när de väl hade tinat upp så var det skoj att busa med Cornelia och Sofie. Tack för trevligt sällskap allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Carita fick ju guldet! hon och motståndaren hamnade på samma poäng, men Carita vann och fick guldet! Väldigt bra gjort! Oskar gjorde bra ifrån sig efter omständigheterna.. 120+142... men de räckte bara till en fjärdeplats. Men Han var nog hyffsat nöjd ändå. Dom lyften han klarade var med bra teknik osv. =) Tack för att vi fick bo hos er i helgen! Kram kram!

2009-12-07 @ 12:49:59
URL: http://ekcaz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ska med på julmarknad men ska i stockholm

2009-12-07 @ 13:05:54
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad mysigt med marknad! Vi har haft problem med kokande bilar och sen har vi vartit på besök i storstan- hela helgen har varit full!

Önskar Enok ville sitta på min rygg... Han vill inte alls längre, sitta på axlarna eller ev. bärstolen vi har hos min aföräldrar!

Härlig med besök av släkten! Kram kram

(och du, Tack! för din gulliga kommentar!)

2009-12-07 @ 15:50:24
URL: http://ensalig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0