Mot bussen

Igår (onsdag) gav vi oss på att åka buss igen, trots det kalla vädret och allt hutter från i tisdags.
Denna morgon lyckades vi komma i tid till dagis i alla fall!

 

Angelica somnade på vägen till bussen, inte helt oväntat eftersom hon hade vaknat kl 5 denna morgon.

 

Chrisitian tycker det är sååå mysigt att åka sjal på mammas rygg. Jag gillar det också, mysigt och bekvämt! Angelica vaknade igen när jag hade lämnat Christian på dagis.
Sjalen är en EasyCare, längd ca 4,6m, färgen heter Lava. Såå snygg, färgen är svår att fånga på bild.

Jag och Angelica promenerade vidare till familjecentret där vi mötte Nadja med Enok. Det var riktigt trevligt att umgås med dem igen, det var ett tag sedan. På familjecentret bjöd de på rykande färskt hembakat bröd, mums!
När Nadja och Enok hade åkt hem så passade jag på att göra några ärenden i Norrtälje innan jag hämtade Christian på dagis.
Hemfärden gick smärtfritt! Inga stelfrusna fingrar denna gång inte! Jag hade garderat mig med termobyxor.

Kvällen bjöd på "Svärmors-röra" till middag som käre Ronny hade gjort iordning åt oss kvällen innan, så det var bara att värma upp maten. Såå bekvämt.


Kommentarer
Postat av: rebecca&tildisen

fy måste ha varit väldigt kallt för dej.. så du menar at du går ut till bussen de e ju jätte långt du e strong skulle jag aldrig göra hahahah man e ju så lat :) sköt om er kram!!

2009-02-19 @ 13:49:38
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: mammagladh

I tisdags var det kallt att gå hem från bussen, men jag har lärt mig :-) På med termobyxorna och ta aldrig av vantarna!

Det går alldeles utmärkt att knyta upp barnen i sjalen med vantarna på! Tjohoo, härligt med frisk luft. 30 min till bussen, de är en härlig promenad när snön glittrar och glimmar.

2009-02-20 @ 16:25:20
URL: http://www.babymind.se
Postat av: rebecca&tildisen

ja det kan jag förstå :) ja at få ha conny hemma e jätte mysigt :)

2009-02-20 @ 17:55:32
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0