Sjuklingar

Det verkar inte vara någon på hejd på vad alla virusar och bakterier vill göra med barnen.

Nu innan läggning så visade det sig att Christian har över 39 grader i feber också, stackarn. Det blir så mycket på en gång, magsjuka, feber, hosta, snuva. Helt galet!
Angelica hade feber upp till nästan 41 grader för ca 1½ vecka sedan. Tyvärr är det väl Christians tur nu.

Och jag som har bjudit in till kalas här hos oss i helgen, vi får väl se hur det blir med den saken. Trist å ställa in bara, speciellt när min mamma planerar på att åka hit ända från Gotland.

Jag brukar ju somna när jag nattar barnen för kvällen, men ikväll somnade sjuklingarna så snabbt!

Jag ska nog gå en trappa ned och å pussa å krama lite på min vuxna älskling.

Håll tummarna för att barnen blir friska snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca och tildisen

krya på er :)

2009-02-24 @ 20:47:29
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0