Solskensväder

Lördagen bjöd på en kylig morgon, burr. När vi åt frukost så började elementen att bli varma, härligt. Ett kortvarigt värmefel bara.

På eftermiddagen så sken solen och vi passade på att gå ut. Jag hittade knoppar på en våra buskar, Rhodendum.
 Det är nästan så man tror att våren är på väg!

Barnen tycker om att vara ute! Det bara springer mot hallen när man frågar ifall de vill gå ut.

 Bilar är alltid lika roligt!  Gunga är också skoj!

Till middag blev det spaghetti och köttfärsås. Christian började med att matvägra, åt sedan lite grann. Och vad händer! Jo, maten kommer upp igen. Suck, vi har magsjuka hos oss. Hoppas det snart går över.

Vid nattningen somnade vi alla tre gott. Angelica väckte mig vid halv-tolv tiden. Nu var det hennes tur. Hon kräktes. Ronny var hemma tursamt nog så medan han bytte lakan så duschade barnen och jag. Barnen var egentligen trötta och ville sova, fast de skiner alltid upp som två solar när de får se pappa!

Skönt att ha dig i Sverige igen, älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0