Vinter, motionens tid?

Visst blir det väl mer motinerande på vintern? Det blir det i alla fall för mig med all snöskottning och allt spring med pulkorna :-)
Idag slapp jag i alla fall skotta snö, det såg bra sedan skottningen igår.


Vårat vinterlandskap, finare i verkligheten än på bilden vill jag lova!


Fettis tisdag är det visst också..... Undras om maken kommer hem med några semlor??? Hmm, det är ju sååå gott.

Magsjukan håller i sig för barnen, Angelica har flertalet blöjor med gult vattnigt innehåll och Christian matvägrar. Fast Christian har fått en sååå elak hosta, snuvig är han också. Han har bergis ont i halsen.


         

Trots sjukdomar så vågade vi oss ut idag. Angelica hade premiär i backen. Hon verkade så förtjust!

Kommentarer
Postat av: Rebecca och tildisen

ja visst e det det så mycket snö så det e nästan ovärkligt

2009-02-24 @ 19:24:07
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0