Lyckat 3 års kalas

Jag har äntligen lyckats titta på cirka 300 bilder från kalaset i lördags. Bilderna är nu nedbantade till drygt 100 st. Eftersom det blev så många bilder så finns dom på PixBox, följ länken.

Fast jag bjussar på några höjdpunkter här i bloggen också :-)

     


Paketöppning! Tältet med dom 100 bollarna blev snabbt en populär present, allra helst tunneln! Christian och Amanda ger bollar till varandra i tunneln.

     

Ronny visar upp vår Dodge Dart från 1968. Dags för tårta, Christian fick vara i min famn medan vi sjöng för honom. Parasollen behövdes verkligen över fikabordet!

     


Tilda kryper omkring, hon har så vackert leende! Den uppblåsbara studsmattan var helt otroligt populär. Tilda får hjälp av sin mamma Rebecka att premiärbada i poolen.

     


Plask och lek i poolen! Tilda hos sin pappa Conny.

Tack alla ni som förgyllde Christians dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna, nybliven stolt mamma

Detsamma! :)

2009-06-30 @ 23:08:38
URL: http://hojtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0