Lördag 14/3

Veckan har ju bara rusat iväg och jag vet i katten vad vi egentligen sysslade med förra lördagen??? Hjärnsläpp. Som tur är har jag ett fotobevis.



När Angelica sov efter lunchen så fick Christian måla. Han blev mer förtjust när han fick en pensel, en av våra bästa matlagnings penslar. Kom därför underfunn med att vi behöver målarpenslar, får se när vi kommer ihåg att köpa det.

När Christian hade målat färdigt så gjorde jag en rulltårta, mums! Rulltårtan fick följa med oss hem till Raimo, en gammal vän till Ronny.
På vägen till Raimo så gick jag in på Coop i Rimbo för att köpa lite bananer och lite annat. Vad fick jag syn på där??? Jo, en serie med böcker till Christian. Böckerna handlade om Bokstäver, Siffror, Former och Färger. Precis sån som intresserar Christian just nu! Jag bara hoppades på att kunna få fatt i alla böckerna senare i veckan.

Vi hade trevligt hemma Raimo, min rulltårta verkade populär i alla fall. Tack för fika Raimo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0