Sjuklingar

Jag blir galen!!! Barnen var feberfria i helgen fast fortfarande förkylda. Dvs enorm hosta och snuviga. Igår kväll så visade det sig att Christian hade över 39 grader i feber. Vi vill ju bara bli friska!!!

För att inte tala om hur jag mår numera, allmänt hängig, superseg och täppt i näsan och såå trött. Känns nästan som bihålsinflammation.

Jag skulle bara vilja tända en brasa, krypa ned under en filt på soffan och smaska på alla godsaker som finns kvar sedan helgen.

     

Cocosbollar, smaskig choklad (tack för presenten), hemmagjorda chokladkakor och saftig banankaka. Mumsigt!

Det får bli en annan gång, barnen behöver mig. Dom mår ju inte heller bra.


Kommentarer
Postat av: ronny

jag skulle gärna låta dig ligga i soffan och smaska

och ha det bra om möjligheten fanns .kram /ronny

2009-03-03 @ 13:48:48
Postat av: mammagladh

Det tvivlar jag inte på min käraste Ronny!

2009-03-03 @ 16:35:45
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0