Skoj med pappa!

Idag så skulle Ronny iväg och handla efter lunchen, han tog med sig båda barnen och hoppades att Angelica skulle somna efter besöket i butiken.

Vad händer? Jo, när Ronny hämtar ut pengar i bankomaten så somnar Angelica, hon var ju suuuper trött.


Trött tjej!


Ronny valde då att ge Christian lite kvalitets tid tillsammans med pappa på egen hand, och vet ni vad? Jag tror dom två hade jätte roligt!

    
Dom matade massor av hungriga ankor!



Ronny lyckades även hitta en lekplats där bilen kunde stå nära eftersom Angelica sov i bilen.

     

Christians favvo, en HÖÖÖG rutschkana, gungande ser skoj ut, in och ut i huset. En spännande lekplats!

    

Köra bil, eller som Christian berättade för mig när de kom hem: "Snurra på blomma". Och så gunga lite. Vilken underbar pappa! Christian fick ju roa sig kungligt medan Angelica sov.

De åkte till butiken när Angelica hade vaknat.


Hemma igen. Angelica inviger stövlarna som jag köpte till henne igår.

En härlig dag har förflutit, nu är det snart läggdags för änglarna.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ser ut som en mysig dag :)

2009-03-23 @ 17:30:59
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0