Avriven hud

GAHHHH!!!! Jag blir galen, klåda, klåda, klåda, överallt, hela kroppen. Nu är det ändå lindrigare än på länge....
Det började igår kväll efter duschen, det kliade infernaliskt i hårbotten, vidare till armarna och benen. Märkliga utslag uppstod där jag hade kliat som värst. Tror jag kliade mig en massa i sömnen också under natten till idag.
På förmiddagen idag kändes ingenting, men efter kvällsmaten blev det outhärdligt.

En kvällsdusch med rejäl scrub, Ronny scrubbade mig ordentligt. Tack älskling! Hemma gjord scrub är det också, grovkornigt salt och olivolja, fungerar kanon! Nu är det säkert en timma sedan jag blev scrubbad och klådan börjar återkomma. GRRRR!!! Jag vill få väck den här allergiska chocken. Troligen allergisk mot lim, fick lim på handleden igår och det tvättade jag inte bort ordentligt. Det måste vara så, vad kan det annars vara???


Kommentarer
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

fin blogg :) läs om mitt liv som strippa!





mjau

2009-05-06 @ 04:30:31
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0