Besök på förskolan

Igår var jag med Christian på hans förskola hela dagen. Mest för att kunna fotografera för att kunna ge Christian bilder från dagis eftersom han knappt pratar med oss om dagis. Det visade sig dock att pga sekretess så får jag som förälder endast fotografera mitt eget barn, nåja, tur att vi har gruppfotot från i höstas att titta på i alla fall.



Dagen börjades med en härlig samling utomhus på filtar och sedan gick vi till skogen. Samla pinnar, åka rutschkana på stenen och plocka blommor var spännande.

  


Efter lunchen var det sagostund och därefter lugna innelekar. Christian passade på att göra färdigt sitt halsband. Till höger ser ni Christian och fröken Yvonne.



När halsbandet var färdigt så gick vi ut på gården. Christian gillar verkligen att åka rutschkana. Ronny åkte förbi dagis också, i en nybesiktad och godkänd Chevrolet Caprice från 1979. Christian tittade länge efter pappa, det är ju ganska ovanligt att pappa kommer förbi dagiset.



Det finns många olika aktiviteter att göra utomhus, förskolan har en stor utegård. Fröken Ann-Christine fastnade på bild här också.

  


Trivsamma lokaler är det också. Ett gäng med foton blev det, nu ska jag bara skriva ut dem och ge dem till Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0