Mina drömsjalar

Det finns så många vackra sjalar!!! Jag har en hel lista med sjalar som gärna får flytta hem till oss.

    


Wrapsody Bali Stretch är märket på dessa sjalar, färgen till vänster heter Aphrodite och den till höger heter Pheonix. Dessa två är ju trikåsjalar och rekommenderas egentligen till mindre bebisar.



Didymos är märket på nästa sjalkavalkad, vävda sjalar som finns i mängder utav färger.
Färgerna från vänster till höger: Cassis, Moln, Liljor Violet, Pfau Violet.



Dessa tre kommer från märket Girasol, även detta vävda sjalar. Färgerna från vänster till höger: färg nummer 00, färg nummer 26 och slutligen Fresh Grapes.

   


Här ser vi till vänster en sjal från märket Katiwrap, färgen heter Jungle. De andra två är från märket Wrapsody Bali Breeze. Katiwrapen är en vävd sjal, likaså  WBB. WBB'n är dock en tunnare sjal som passar utmärkt på sommaren. Färgen i mitten heter Morgaine och till höger är det en Psyche.
Den blåa Morgaine var våran förra sommaren, helt super var den! Fast den såldes i vintras, jag vill ha en ny för den är så vacker.

  


Här kommer de vackra vävda sjalarna av märket Ellevill Zara. Färgen till vänster heter Aubergine och till höger visas en Original. Det var en original som jag färgade förut, jag  färgar gärna fler i olika färgglada varianter.

De flesta bilderna är lånade från olika återförsäljare, ifall någon motsätter sig min bildkavalkad så får jag väl byta ut bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0