Första långa dagen

Nu har dagen kommit, dagen då mina älskade och saknade barn går på förskolan fulla dagar. Fulla dagar för dem är oftast 8,30-15,30. Någon enstaka dag blir det lämning tidigare på morgonen. Ska bli intressant att hämta dem sedan för att se hur en lång dag påverkar dem med intryck och trötthet med mera.


  


Bilderna är från när vi är på väg att lämna Christian på Grön. Angelica håller hårt i sin Nalle Puh. Jag funderar lite på i vilken ordning jag ska lämna och hämta barnen... Christian kanske skulle känna sig större ifall han får med och lämna Angelica först? (Christian har ju önskemål varje morgon om att få vara hemma med mamma.) Jag vet inte, jag klurar på det dära. Just nu är alltid Angelica med vid lämning och hämtning av Christian, det är ju så vi alltid har gjort liksom. Tips? Erfarenheter?


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag bor inte i Orsa. Men är född och uppvuxen i Mora ( som är orten bredvid Orsa ). Så jag är ofta uppe hos min far som bor nära orsa :)

2009-09-07 @ 11:43:10
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0