PicNic

Jag är en riktigt tröttskalle. Jag har somnat nu flera kvällar på raken när jag nattat barnen vid 19-tiden. Och ändå känner jag mig trött när barnen väcker mig vid 6,30-tiden på morgonen. GAAAHHH! När ska jag lov att vara pigg, vaken och vara fylld med ork?

Inte har jag hunnit blogga heller :-(

PicNic i trädgården

Bjuder på en PicNic bild från i söndags när vi ännu hade underbart väder :-) Nu är det bara blåsigt och mulet, det blir väl regn när som helst gissar jag.

Barnens haklappar med fickor finns att köpa hos BabyMind, fast haklapparna är nog lite svåra att urskilja eftersom dom är sydda utav samma yttertyg som deras överdragsbyxor som andas.
Haklapparna är helt suveräna, bara att skölja av efter måltiden och så blir dom som nya igen. Dom torkar sanslöst snabbt också.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser ut som en mysik picnic det där, vilka kära ungar också :D

2009-09-29 @ 18:00:38
URL: http://rebeccalx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0