Skansen fre 4/9

Jodå, vi kom iväg till Skansen i fredags och vi hade toppen väder! Inte en droppe regn föll på oss. Solen och molnen varvade varandra så att temperaturen var alldeles lagom för att vandra runt på Skansen.

     


Christian fick åka sjal på min rygg på vägen till busshållplatsen. Spindelnätet tyckte Benjamin och Christian om att busa i. En väldigt närgången ekorre vågade sig upp bland våra saker.

     


Angelica och Christian gillade att klättra på grisarna. Benjamin sitter och kör traktor. Christian och Benjamin körde traktor tillsammans också, fast det fotot är ganska värdelöst. Blir lätt så när kamerans display är kaputt. Söker fortfarande efter ny/bättre begagnad digital kamera.

     

Benjamin åker i det gula flygplanet medan jag åker tillsammans med Christian i det blåa flygplanet. Benjamin fick prova att köra motorcykel. Hans mamma Pernilla står bredvid. Vi avslutade besöket på Skansen med att gå in akvariet. På bilden ser vi Christian, Benjamin och Pernilla som tittar på Krokodiler och sköldpaddor.

Trots trasig kamera så lyckades jag få ihop 50 hyfsad bilder från denna härliga dag med trevligt sällskap! Fler bilder finns på Pixbox. Följ gärna länken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0