Förstörde min vecka/Kan inte läsa...

Gahhh, min vecka är totalt sönderbokad!!! Och det beror mest på dagens misstag... Läste måndag den 15:e och så åkte Christian och jag iväg till Rosenlunds Sjukhus för att göra hörseltester, träffa öronläkare med mera. För att spara pengar och istället slösa tid=roa Christian så tog vi bussen, bytte till tunnelbana, bytte linje på tunnelbanan och bytte till buss. Och så en liten promenad och sedan framme.

Och beskedet blir "Ni har tid måndagen den 15 mars". Shit, eller, totalt galet. Bokar en tid på onsdag morgon, bara med audionomen eftersom jag inte kan den 15 mars. Någon läkartid fanns inte på onsdag. 15-16 mars är jag liksom i Falun och övernattar i fängelset.

Tisdag: Skola
Onsdag: Rosenlund igen, suck.
Torsdag: Öronläkare med Christian i Norrtälje
Fredag: Hoppas på en ledig dag med barnen så vi kan gå till Öpnna Förskolan och träffa lite folk. Men, nu är ju fredagen egentligen den enda dagen som jag kan jobba på så vi får väl se vad det blir.

Min förhoppning är ju att jobba 2-3 dagar i veckan för att få snurr på ekonomin. Uppplever allt som oftast att livet sällan blir som jag önskar... Kanske dags att sluta tänka och önska? Speciellt med tanke på att jag inte kan läsa.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stackare! Det där lät verkligen jobbigt, hoppas att nästa vecka blir bättre :)

/Jonna

2010-02-15 @ 17:56:56
URL: http://alltomjonna.blogg.se/
Postat av: Tezz

Usch vad jobbigt det lät! Hoppas du har mer tur nästa vecka och att du får en skön helg iaf.

2010-02-16 @ 08:28:37
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0