Improviserade hjärtan bakelser

Hade inte så stor lust att fira Alla Hjärtans dag imorse, det känns mest som ett försäljningsjippo så att butikerna får igång försäljningen ordentligt.
Nåja, när Angelica sov efter lunchen så blev det dags att planera mellanmål, baka kaka!

  

Christian var till god hjälp! Vi började med att smälta blockchokladen till krämen och sedan fram med elvispen för att göra smeten till kakan.

     

Det blev en rulltårta med garnering. Jag hade inte riktigt tänkt igenom min idé med garnering, tror det hade blivit snyggare med garnering i två färger så att de fyra upphöjda hjärtana skulle synas bättre. Får ha det i åtanke till en annan gång. Det blev gott i alla fall, Ronny smaskade i sig 3 bakelser. Christian tyckte också att det var gott och att det var fint med glitter (strössel) och hjärtan. Angelica var skeptiskt till garneringen och smakade knappt.

Hyfsat, eller?


Kommentarer
Postat av: jessicalillsmeds.se

tack <3 Hände för kul hos dig idag då?

kram http://jessicalillsmeds.se

2010-02-14 @ 20:31:57
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Piinky

vad söt header du har =) hur har din dag varit?



kram

2010-02-14 @ 20:46:44
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej Mari ..såg du kommenterat min blogg samt att du via den sökt mig ... du kan kontakta mig på [email protected]... med vänlig hälsning fredrik L

2010-02-15 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0