Intet sägande vecka...

Och en garanterat intet sägande Alla Hjärtans Dag. Jag räknar iskallt med att det bara blir en beige och tråkig söndag idag.

Igår var på kalas, Amanda fyllde 3 år. Det bjöds på smaskiga hembakade kakor och en ljuvlig saftig och smaskig tårta. Höjdpunkten var nog i alla fall fiskedammen för barnen, sötnosarna skrattade gott och smaskade på godsakerna. Varsin ballong fick dom med sig hem också. Eller heter det glädjeballong?

     

Tittade på melodifestivalen igår kväll också, massor av tråkiga bidrag. De som gick vidare direkt till Globen var ju okej som tur var.

Själv har jag jobbat nästan hela veckan så det känns som om jag knappt umgåtts något alls med mina sötnosar Christian och Angelica, lite trist. Grubblar på vad vi kan göra idag? Vädret är inte inbjudande alls.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Baka något gott på fm, ta med det och varm choklad ut och ha mellanmål ute i em. =) Kanske bygga en snöborg/fort..?

2010-02-14 @ 10:24:28
URL: http://ekcaz.blogg.se/
Postat av: cilla

trevlig alla hjärtans dag, glöm nu

inte att njuta av den mysiga

söndagen innan vardagen

tittar in igen.

kramisar



2010-02-14 @ 12:09:37
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0