Usel dag!!!

Stundvis blå himmel och underbart väder och jag är INTE nöjd med dagen..... Sista chansen idag ju för att fota fåglarna till skolarbetet, men suck vilket bakslag. Ca 4 fågelarter utanför fönstret istället för 12 som jag hade i måndags. Undrar jag hur många som "flyttade" härifrån när maten var slut?

     

Underbart vacker vinterväder, men säkert för varmt för att fågalarna ska vilja äta frön, ca -1 grad till +2 grader har det varit. På bilden syns några gulsparvar och en grönfink. Så fort solen börjar dala mot horisonten så försvinner ju fåglarna helt och hållet, tur det svårt att fota i dunkelt ljus. Det blev dåligt med solskensfoton på fåglarna idag, rackarns osis. Ibland var det väldigt vackert solsken på fågelmaten. Nåja, ska till Kettis Foto och lämna in rullen i alla fall. Barnen ska hämtas på dagis ännu också. Blev lite sent för dem eftersom jag in i det sista hoppades på lite fågelbilder på fler arter än 4. Ingen vacker solnedgång blev det heller, solen bara gled ned bakom molnen vid horisonten. Suck.


Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Ja i hade super skoJ! Synd att du inte hann fota mera! vad har ni annars gjort?

2010-02-05 @ 19:19:16
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Hej, vad tråkigt att du inte fick fota dem fina rackarna :) Pappa min är väldigt intresserad av fågelarter, så jag vet en del. Inte mycket, men man hör ju ibland! :) Trevlig helg.

2010-02-06 @ 15:53:37
URL: http://saraelsa.blogg.se/
Postat av: cilla

hoppas att du fixar det med bilderna. ja resan till göteborg, så fort vi får en tid. skall bli skön, det är jobbigt för min son när de inte hittar någon bra behandling till hans muskelsjukdom. ha det så gött. kramisar

2010-02-06 @ 22:28:25
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0