Åhh, en award!

Tjohoo, min första Award. Tack för den Erika! Alltid trevligt med lite glada överraskningarna så här mitt i allt snöfall.

Reglerna ser ut så här:
A
: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Intressanta fakta om mig själv, åhh, så svårt. Just nu känner jag mig som världens tråkigaste person.

1. Jag har bara ett eller två par byxor i min garderob som passar, alla andra är för stora i midjan.
2. Jag har bytt 2 eller 3 topplockspackningar i en volvo B20 motor som satt i en Amazon. Jag gjorde det själv.
3. Jag är uppvuxen på Gotland och större delen av min släkt bor kvar där.
4. Jag har bott och arbetat på Island. Otroligt hänförande natur med vänliga människor!
5. Jag tycker det är super tråkigt att vika tvätten.
6. Jag använder menskopp. Det är nästan så jag känner mig alldeles befriad från mensen tack vare den.
7. Jag har aldrig haft råd att åka utomlands på solsemester.

Mina 7 bloggare som jag skickar vidare denna award till. Det finns fler än 7 som förtjänar denna förvisso, men regler är till för att följas!

Jessica Lill-Smeds
Sandra
Lillmonster
Magda

Sofie
Theres

Tezz

I skrivande stund så verkar internet fungera lite små dåligt... Jag har svårt kommentera i era bloggar:-( Nåja, jag försöker besöka er under dagen så att ni verkligen får eran Award!


Kommentarer
Postat av: Tezz

Vad roligt att läsa dina svar och tack så mycket för min award, har precis svarat på den på bloggen :)

2010-01-28 @ 09:24:01
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0