Vackert med snö

När vädret och humöret verkligen är på topp så är snö otroligt vackert, det gnistrar och glimmar och lyser upp tillvaron.

Igår var just en sådan dag när fotoandan föll mig på och jag fångde en del vinterbilder. Dock såg jag ingenting utav solen, fast det var vackert och fridfullt ändå

 

Här är Visby domkyrka från två olika tillfällen, den till höger fotade jag femte februari och den till vänster är från igår, femtonde februari. Kyrkan sticker verkligen upp majestätiskt över Visby innerstad.

   

Det underbaraste med Visby är i alla fall att det alltid är så nära till havet. Det är något väldigt speciellt med att titta ut över havet och höra vågornas brusande, lugnande ljud. Alldeles ljuvligt. Så enkelt o ändå så rogivande, balsam för själen.

Jag avslutar detta inlägg med en vacker solnedgång vid Norderstrand, Visby. Fotat den fjärde februari. Så tjusigt och hänförande vackert. En romantisk bild som jag upplevde med mina barn och pojkvännen. Kärleken är vår framtid!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hallå, ja de va jag, men graviditeten min tog slut. sånt är livet.. ja, har du sjalar kvar?

2012-02-16 @ 18:57:53
URL: http://jlfoto.nu
Postat av: Anonym

ja tack! Länkar gillas

2012-02-20 @ 10:46:13
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0