Barnen fick träffa Blixten !!! :D

Helt otroligt!!! Via lite omvägar så lyckades jag få tag i killen som äger en bil som är lackad och stripad som självaste Blixten McQueen. På hamnen här i Visby nu ikväll (sön) mötte vi upp ägaren och bilen. Bilen fick provsitta och använda signalhornet och sedan fick dem till och med åka en bit. Fast Blixten stod ju på släp förstås.

 

Här kommer han glidandes, Blixten McQueen.
Ivriga barn klättrar in i Blixten.
En helt otrolig upplevelse!!!
Här åker barnen i Blixten medan ägaren parkerar ekipaget.
Helt makalöst!!!

Som Christian sade när vi tackade ägaren och sade hejdå till Blixten: "Jag skall aldrig glömma Blixten". Åhh, känns fräckt att jag kunde ge mina barn denna otroliga upplevelse. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0