Ridtur mot solnedgången

Igår kväll for jag iväg till stallet och red ut på härliga Trolle. Vi styrde ned mot havet. Det blev en härlig tur, vacker himmel och Trolle själv var mjuk och lyhörd att rida. Allting bara stämde liksom. Helt fantastiskt!
 
 
På väg mot stranden.
 
 
Vackert!
 
 
 
Trolle var lite undrande om vad jag höll på med från hästryggen. Jag hade ju med mig systemkameran på ryggen. Hel tokigt med en så stor kamera, men det gick bra. jag hade ju i alla fall det minsta objektivet. Vid ett tillfälle klev jag av Trolle och försökte få att vara fotomodell i förgrunden av fotona, men det gick inte alls. Mest för att Trolle inte vill stå för långt ifrån mig, vilket i och för sig är helt korrekt av honom.
 
 
 
Att rida genom ormbunkar som var högre än Trolle själv var lite läskigt till en början tyckte Trolle, men vi tog oss igenom.
 
 
 
Tillbaka en magisk ridtur. Trolle tittar efter kompisarna i hagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0