Premiärturen!

Nu har cyklarna fått lov att flytta ut igen och Christian kan numera cykla! Super kul tycker vi.



Med anledningen av översvämningen i köket så fick barnen använda köket som cykelutrymme en period, nu har vi tillfälligt dock ställt tillbaka möblerna i köket.
Därmed är köket absolut inte färdigt... En besiktningsman från försäkringsbolaget var här i onsdags och han hittade fukt bakom socklarna under köks skåpen. Vilket innebär att alla köks skåpen måste ut, hela golvet ska bytas och kontrolleras. När köks skåpen flyttas så tror jag inte att dom kommer att hålla, dom är sedan 70-talet. Med andra ord så behöver alla köks skåpen bytas ut också.....

Och vi som har ett par kalas inplanerade... Nu 27/6 håller vi kalas för Christian och den 25/7 håller vi kalas för Ronny. Ronny fyller dessutom 40 år så det är inget litet kalas. Jag håller alla tummar för super bra väder den 27/6 och den 25/7, det finns inte chans att kunna få plats med gästerna i huset. Speciellt inte ifall köket ska göras om...   Och så alla tårtor och kakor som behöver bakas och mat som ska lagas, GAAAHHH! Den här veckan blir det inget gjort i köket i alla fall, så förberedelserna till Christians kalas är inget bekymmer. Men till Ronnys kalas vet i katten hur köket ser ut....

Följ bloggen!

Missa inga inlägg!
Klicka på ikonen och följ min blogg!

Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Usch vilket jobb det blev med erat kök. Men det måste väl vara rätt skönt att ni hyr nu. ;)



Håller mina tummar för fint väder.



Kram Kram

2009-06-22 @ 10:12:49
URL: http://lillmonster.com
Postat av: mammagladh

Det är en rackarns tur att vi hyr huset, vet i katten hur vi annars skulle ha råd att fixa allting... Som tur är verkar det mesta förvisso betalas via försäkringen, fast försäkringsbolaget reparerar ju inget. Reparationerna får man anlita folk till själv.

2009-06-22 @ 10:41:21
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Jennie

Kikade in från min blogg.. Vilken fin och trevlig blogg du har, tittade in på webshoppen med, fina kläder mm!!/Jennie

2009-06-22 @ 13:41:08
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0