Känner mig elak

Barnen, allra helst Angelica har mått skit idag. Känner mig så elak som inte kunnat vara hemma. Och så ska jag vara iväg imorgon också...
Det gör ont i mitt mammahjärta, mina älskade sjuklingar, mamma saknar att kunna vara med er.



Jag ska göra allt jag kan för att sända en vakande ängel till er!

Jag har kanske hittat ett smidigt sätt att få tag i en bra och återkommande barnvakt, kika här. Vi har inga barnvakter i dagsläget, varken släktingar eller andra. Mottager gärna tips om att skaffa barnvakt. Ibland känner vi (jag och Ronny) oss lite låsta, att aldrig kunna göra något bara han och jag liksom. Undras ifall jag skulle klara av att lämna barnen till en barnvakt??? Verkar läskigt ju.

Kommentarer
Postat av: susanne

Önskar dig en solig o härlig söndag.Kram kram

2009-05-17 @ 11:55:55
URL: http://anglamamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla mammor och pappor behöver engen tid det e ett måste för att man ska kun na unna förhållandet och sej själva lite luft under vingarna. nu har jag och conny haft en väldig tur som har alla hans syskon mamma pappa och mina föräldrar men dete e klart att du kommer våga lämna dom det e bara nyttigt för er alla.... kram

2009-05-18 @ 09:40:24
Postat av: Tezz

Hittar man en bra barnvakt som man känner sig trygg med så går det bra, men det är ju viktigt att man känner att kemin funkar. Hoppas att ni hittar en som ni trivs med för egen tid är verkligen guld värt och det behöver alla.

2009-05-19 @ 11:44:53
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0