Kommer vi närmare rymden?

Vi har varit i rymden idag, åtminstone så nära som vi kan komma. Nämligen Lekrymden. Den trasiga kameran var med förstås, jag bjuder på en liten bildbomb!

   


Angelica sov till en början, jag hade i och för sig planerat att hon skulle sova hela tiden för att slippa betala för henne, men det gick åt pipsvängen. Kul att få lite egen med Christian i alla fall. Vi utforskade alla möjliga tunnlar och vrår.

   


En glad Christian hade jag som sällskap.


   


När Angelica vaknade så sprang Christian i förväg för att visa allting för Angelica.

     


Barnens favorit är dom lååånga rutschkanorna, fast där var vad det svårt att fota, jag åkte tilsammans med barnen för säkerhets skull.
Vi åt mellis på lekrymden också... Glass i stora lass... Till mig! Jag köpte tre glassar, fast barnen hade inte tid att äta, mera gottis till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0