Min lilla klocka!

Hur länge sedan kan det vara..... 2-3 månader kanske? Är lite osäker på när exakt men fram tills för ungefär 2-3 månader sedan så ammade Angelica fritt, vilket innebar var tredje timme dygnet runt. Gissa ifall jag var totalt slutkörd!!! Jag fick sätta stopp på det hela för min egen skull. Vilket resulterade i att amningen blev förpassad till 2 gånger per dygn. Vilket blir kl 6,30 och 18,30. Själv var jag trött som tusan imorse och hade ställt ringklockan på 07,00, ville sova bara lite extra. Fick jag det då? Näe, Angelica knuffade på mig kl 06,32. Punktlig tjej!

Idag ska åka till Färsna Gård och möta upp några vänner. Önskar bara att det kunde slut blåsa. Jag är fortfarande putt på att kameran är kaputt...

Nu kom Christian gåendes också, dags att sätta fart så vi kommer iväg!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hej, hej...Hoppas ni får en trevlig söndag

2009-05-10 @ 09:18:59
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0