Choklad favoriter

Marabous choklad ask Aladdin fyller 70 år och en pralin ska bytas ut. Jag har röstat på min favorit så att den kan få finnas kvar.

Klicka på Aladdin bilden och rösta du också, vettja!

Jag är nämligen galet förtjust i vit choklad, mums. Fast mina verkliga favoriter finns inte ens att köpa i Sverige.

     

Toblerone, vit, helt sagolikt god. Milka vit ska vara supergod, fast det är länge sedan jag åt den så jag minns knappt smaken på den. Jag önskar mig en chokladfontän i julklapp, visst ser det gott ut?
Jag tycker det finns dåligt utbud på vit choklad här i Sverige, eller är det bara jag som har missat dom chokladerna? Marabou har väl tex ingen vit choklad? Jag önskar att Marabous Pärlnougat kunde säljas som chokladkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0