Men, det är ju pappas!

För någon vecka sedan sprang Ronny på en åkgräsklippare till bortskänkes i Uppsala. Han ringde på annonsen och han fick den! Han kastade sig iväg för att hämta hem den.
När han kom hem med den så konstaterade barnen att det var en Traktor, och så var dom superglada. Vo försökte förklara att det är pappas traktor, men jag tror inte att det budskapet nådde fram.

  

Busungarna tittade först på den, varpå jag kom med förmaningar och så gick jag in för att ta hand om disken... En stund senare så satt dom på traktorna, super lyckliga! Det mest anmärkningsvärda är i alla fall att dom gör det tillsammans, annars brukar dom tjivas om allting. Nåja, traktorn är numera övertäckt eftersom vi inte vill ha någon onödig olycka.

Efter lunchen idag så ska vi åka in till Observatoriet i Stockholm, jag ska börja studera stjärnor. Just i eftermiddag är det för ljust för att titta på stjärnorna, jag vill mest kolla in stället och lära mig att hitta dit. Jag är ju helt lost på vägarna i Stockholm.

Igår medan Ronny var hemma med en sovandes Angelica så passade Christian och jag på att åka till VW-marknaden i Norrtälje. Bilen bubbla är ju en av få modeller som Christian pekar ut som just "Bubbla".

  

Christians kläder finns att köpa hos mitt företag BabyMind.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

mysig blogg :)

2009-09-29 @ 22:29:27
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

de va så lite så

2009-10-01 @ 11:01:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Nej det är det inte :( Det hoppas jag med...

Söta barn du har :)



Felicia

2009-10-01 @ 21:11:26
URL: http://www.saltapinnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0