Vacker vinter på väg bort

Plusgrader och nakna träd... Den magiska och glittrande vintern verkar vara på väg bort från oss. Som tur var så var barnen och jag hemma i torsdags eftersom bilen var trasig. Vi passade på att gå ut i snön, jag med kameran i högsta hugg.

   

Vi började med att mata fåglarna, fast det blev en del frön på golvet som vi fick plocka upp. Sedan pulsade vi ut i den djupa snön på jakt efter snötyngda träd och vintrig natur.

     

     

Underbara vinter som lyser upp i mörkret. Jag tycker det ser så magiskt ut när träden är alldeles vita. Ser ut som att det faller små ettriga snöflingor ute nu, träden kanske blir sådär vackert vita igen? 45 minuter senare: Näe, det regnar, usch!

Vi har en fungerande bil igen i alla fall, Ronny kom hem med den i torsdags kväll. Stackarn stod och monterade bilbarnstolar klockan halv tolv på natten eftersom jag skulle jobba i fredags. Av det lilla som jag har kört den nya bilen hittills så kan jag bara säga att den verkar vara toppen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt med en bil som funkar! Mysiga bilder!

2010-01-18 @ 14:49:57
URL: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0