Solskens bus

Det var en riktigt vacker morgon idag! Tog mig tid att fota soluppgången och sedan när vi skulle gå till bilen för att åka till dagis så passade busarna på att plumsa runt i snön medan jag hade kameran i högsta hugg.

  

Christian försökte sätta sig på sin grävskopa som fanns där under all snö någonstans. Angelica gick runt en stund i den höga snön och kom underfunn med att det var enklast att bara sitta ned.

     

Fotade med två olika kamero idag, jämför de två första bilderna. Vilken är naturligast? Den tredje är fotad med ett mindre teleobjektiv så den räknas inte riktigt i denna jämförelse. OBS. Helt fel datumstämpel.

  

Samma här, två olika kameror. Vilken är naturligast? OBS. Helt fel datumstämpel.

  

Samma här, två olika kameror. Vilken är naturligast? OBS. Helt fel datumstämpel.

En avslutande naturbild som jag bara fotade med den ena kameran, hade varit kul med en jämförelse här också, men man kan inte komma ihåg allting.


Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Åh vilka fina bilder.

ja mini är gott;) haha.

Jag gillade bild nr 1!

2010-03-03 @ 19:33:28
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0